Хрумна ми една идиотска идея: да използвам вече прокараните кабели, които имам за чейнджър до отзад, като реално по тях пусна сигнал от ICS до усилвателя, но така реално ще прецакам тези кабели и ще изгубя възможността за в бъдеще да си сложа чейнджър / loudlink mp3 player.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Музика 166
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщениеКолеги, чета и чета цялата тема и не мога да си отговоря на няколко въпроса:
1. Намерих си басовите говорители, но търся усилвателя. Трябва ли да сменям цялото окабеляване и какво точно трябва да прокарам?
Ако нямаш, то трябва да прокараш кабели за усилвателя и за говорителите под задната кора.
Първоначално публикувано от duronman. Ясно е, че няма да се използва вграденият усилвател на ICS, но тогава трябва ли и до вратите да се прокарват нови кабели ?
Първоначално публикувано от duronman3. Ако купя усилвател с цялата кабелна инсталация ли трябва да го купя ?
Ако говориш за друг усилвател, не е необходимо да га купуваш с кабелите.
Първоначално публикувано от duronman4. Ако реша, все пак че е много сложна цялата процедура имам ли културен вариант за някакъв слаб афтърмаркет усилвател с който да захраня само задните 2 "буфера".
Първоначално публикувано от duronman5. Колоните във вратите еднакви ли са при евтиното и TOP озвучаването или и те са различни ?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Благодаря колега, колкото и да "милея" за Босето от либрата ми май няма да ми се преработва всичко. Ще търся културен вариант да изкарам сигнал за афтърмаркет усилвателче и сигнал за него, но въпросът е от къде да хвана този сигнал. Няма да слагам туби и т.н., просто фабричните басове, които купих и за които уви не намерих заготовка под кората.
Иначе, като заготовка имам само кабел за чейнджър в багажника. (2 чинча и една управляваща букса), съмнявам се това да са кабели за усилвател.Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщениеБлагодаря колега, колкото и да "милея" за Босето от либрата ми май няма да ми се преработва всичко. Ще търся културен вариант да изкарам сигнал за афтърмаркет усилвателче и сигнал за него, но въпросът е от къде да хвана този сигнал. Няма да слагам туби и т.н., просто фабричните басове, които купих и за които уви не намерих заготовка под кората.
Иначе, като заготовка имам само кабел за чейнджър в багажника. (2 чинча и една управляваща букса), съмнявам се това да са кабели за усилвател.
Много хора съм чувал да казват, че когато вземат сигнал от говорителите (примерно тези на задните врати), качеството е доста добро. Въпреки, че поне от теоретична гледна точка аз не бих направил това.
Нищо не пречи да пробваш.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Това, което реално ме тревожи е от къде ще прокарам кабелите взимайки от задните врати (къде под мокета минават. Също така, ако смяната на цялата инсталация за монтаж на усилвателя е относително културна и лесна бих се заел, но отново не знам от къде минават кабелите от ICS до багажника и т.н. и ще се наложи да откривам топлата вода. Ако някой може да ми каже от къде минават всички тези кабели ще ми улесни живота и ще ми спести часове лутанеAlfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщениеТова, което реално ме тревожи е от къде ще прокарам кабелите взимайки от задните врати (къде под мокета минават. Също така, ако смяната на цялата инсталация за монтаж на усилвателя е относително културна и лесна бих се заел, но отново не знам от къде минават кабелите от ICS до багажника и т.н. и ще се наложи да откривам топлата вода. Ако някой може да ми каже от къде минават всички тези кабели ще ми улесни живота и ще ми спести часове лутане
---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:37 ----------
В случай, че го нямаш, ето го тук.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Имам го, не се бях сетил да погледна там. Благодаря отново
EDIT: разгледах го и дава относителна яснота, но не се вижда, под централната конзола ли минава снопа, под седалките ли и т.н.Last edited by duronman; d.m.y г., 22:47.Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
Първоначално публикувано от jumbo797 Покажи съобщениеЗдравейте Колеги,искам да попитам може ли да се изкара сигнал за усилвател от касетофона,дали има някакви букси за такъв изход,или някакъв друг вариант,имам навигация и ченджаър,оригиналните,ако може някой да помогне!Благодаря предварително!Alfa Romeo 166 2.4 JTD (136hp )
Comment
-
А като се изкара от там сигнал ICS не спира ли вграденият си усилвател към 4-те врати и да започва да дава сигнал само по тези чинчове ?
Отделно днес се мъча да сваля задната кора, под която трябва да сложа басовите говорители и не успявам. Свалил съм 2-те гайки, които я държат отдолу и болта, който е в задната жабка и не помръдва. Някакви идеи ?Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
В голям филм се опитваш да влезеш с оригиналното озвучаване....да знаеш.Има един колега които е успял да направи това,което ти се върти в главата и е написал подробно как става /има някъде негова тема/ ама повярвай ми има голямо разглобяване!Вариант някои да има оригинално висящо окабеляване за оригиналния усилвател не съществува.Или го имаш с усилвателя и колоните в задната кора или нямаш такова.Схемата с варианта усилвателя и колоните в кората е съвсем различна.Там Ицса захранва усилвателя и той разпределя звука за всички говорители.Играл съм си с този вариант оригинално озвучаване и да ти кажа не е болка за умиране нищо извънземно...Баса не е чак толкова силен и качеството за мен лично не би ме накарало да влезна в тези перипети!При Либрата свири много по добре.Управление за купешки усилвател се взима директно от ИЦСа /отзаде му/ има една букса която се продава на прилична цена и се включва към него.Пак има теми писани за това.А за сигнала на задните колони за които питаш сигнала се взима като свалиш задната седалка минават кабелите точно под нея от двете и страни!Поздрави и успех с начинанието!5 Ланчии зад гърба си!
И една Alfa 166 със смесени чуства засега!
Comment
-
Много благодаря, вече ми се изясниха нещата и ще го направя със някое слабо малко двуканално афтърмаркет усилвателче и фабричните говорители за кората.
Остават 2 питанки:
1. Как се маха задната кора (има ли нещо освен тези 3 болта).
2. Как се свалят седалките (имам газова бутилка и не мога да видя от нея дали има някой болт, който не виждам за седалките.
Извинявам се, че задавам вероятно банални въпрости, но така е с "нова" кола
П.П. Аз оригинално окабеляване и усилвател намерих и то на добра цена, но май филмът наистина е голям.
При либра качеството на звука от BOSE-то наистина беше извънземно за класа и и още много дребни екстри от нея ми липсват, но така и не разбрах защо няма либра автомат над 150 коня и защо на пътя е толкова неспокойна в завой дори с супер спретнато окачване, но много се отклоних...Last edited by duronman; d.m.y г., 21:50.Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
Самата седалка се вади с издърпване силно нагоре ,в двата и края един,по един.А облегалката се сваля след като вече си махнал седалката се откриват болтове които трябва да се развият.Бутилката в багажника не пречи.Кората май нищо повече не я държи щом си свалил тези болтове скрития в жабката и отдолу на ламарината в багажника...Свали страничните кори в колонките...По принцип не се свалят ама си спомням че като ги махнах кората излезна много лесно.5 Ланчии зад гърба си!
И една Alfa 166 със смесени чуства засега!
Comment
-
Супер точен и конкретен отговор - БЛАГОДАРЯ !
Иначе сега търся евтин усилвател, защото тези говорителчета не заслужават някой много сносен, а и не слушам силно. Ще го сложа на мясното на фабричния, ще си изкарам кабели от ICS-а, като разбера кой е управляващият пин (да дава сигнал на усилвателя да се включва). Отделно се чудя дали да не търся говорители за вратите от вратите на либра, ако пасват 100% са по-качествени.Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
Днес свалих задната седалка и буксите за задните врати са измамно удобни за взимане на сигнал, но остават 3 въпроса:
1. Така и така купих Bualpunkt буксата - не е ли по-добре отпред направо да си взема сигнала и няма ли да е по-качествен от там (купих и 2 чинча по 5 метра).
2. Ака реша да хвана от буксите за задните последователно или успоредно да вържа усилвателя с говорителите в задните врати и от къде да взема remote при такава конфигурация.
3. Тъй като най-вероятно ще си ги пусна културно през ICS-а, кабелите е ясно, че минават под хромираните лайсни "Алфа" и са на щипки, но от ICS наляво или надясно тръгват, под волана ли минават и от къде е най-удобно да ги прекарам ДО праговете.
Отделно ако хвана от ICS изходът е за 4 говорителя а не за отделни басови говорители, не е ли добре след усилвателя да сложа филтър за ниски, преди двата говорителя на задната кора?
Благодаря предварително, просто не ми се иска да откривам топлата вода, както ми се е случвало не веднъж, като съм убеден, че някой го е правил и може да сподели опит.Last edited by duronman; d.m.y г., 21:42.Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщениеДнес свалих задната седалка и буксите за задните врати са измамно удобни за взимане на сигнал, но остават 3 въпроса:
1. Така и така купих Bualpunkt буксата - не е ли по-добре отпред направо да си взема сигнала и няма ли да е по-качествен от там (купих и 2 чинча по 5 метра).
2. Ака реша да хвана от буксите за задните последователно или успоредно да вържа усилвателя с говорителите в задните врати и от къде да взема remote при такава конфигурация.
3. Тъй като най-вероятно ще си ги пусна културно през ICS-а, кабелите е ясно, че минават под хромираните лайсни "Алфа" и са на щипки, но от ICS наляво или надясно тръгват, под волана ли минават и от къде е най-удобно да ги прекарам ДО праговете.
Отделно ако хвана от ICS изходът е за 4 говорителя а не за отделни басови говорители, не е ли добре след усилвателя да сложа филтър за ниски, преди двата говорителя на задната кора?
Благодаря предварително, просто не ми се иска да откривам топлата вода, както ми се е случвало не веднъж, като съм убеден, че някой го е правил и може да сподели опит.
Т.1
Горещо ти препоръчвам този вариант. Така ще вкараш в усилвателя сигнал, който е преди крайните стъпала на ICS - а. Т.е няма да ги има шумовете и изкривяванията, внесени от крайните стъпала на ICS - а.
Освен това, ако вземеш сигнал от говорителите, може да се наложи да сложиш затихвател, защото този сигнал може да е прекалено висок за входа на уселвателя.
Като теглиш кабелите от ICS - а, от там лесно ще вземеш и remote сигнала.
Относно вземането на сигнал от ICS - а гледай тук.
Относно евентуални филтри, пусни го да свири и тогава ще прецениш. Зависи от говорителите. Някои така или иначе са си нискочестотни и не им трябват филтри.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment